Bosch Angle Exact 30 380 to innowacyjny arkusz danych serwisowych, który pomaga w dokładnym monitorowaniu stanu wszystkich pomiarów i czujników w sieci. System umożliwia wykonanie pełnego pomiaru napięcia sieciowego i innych czujników, dzięki czemu można szybko zidentyfikować i naprawić ewentualne problemy. System zapewnia szybkie i wygodne wyświetlanie wyników, zapewniając wymagane poziomy bezpieczeństwa i kontroli. Jego wyjątkowy system automatycznego tworzenia raportów umożliwia również sprawne zarządzanie danymi. System jest łatwy w konfiguracji i ogólnie bardzo wygodny w użyciu.
Ostatnia aktualizacja: Arkusz danych serwisowych Bosch Angle Exact 30 380
Z Centrum pomocy technicznej HPE można przejść do Menedżera zgłoszeń serwisowych (SCM) na następujące sposoby: W menedżerze SCM można wykonać następujące operacje: Wysyłanie nowego zgłoszenia serwisowego Aby wysłać nowe zgłoszenie serwisowe, wykonaj następujące czynności: Przejdź do menedżera SCM, a jeśli już w nim jesteś, kliknij opcję Wyślij zgłoszenie serwisowe w lewym menu. Znajdź produkt, dla którego chcesz wysłać zgłoszenie. Dostępne są dwie możliwości: Opcja 1: Jeśli nie wiesz, jaka umowa obejmuje ten produkt, kliknij opcję Przeglądaj produkty objęte umowami i gwarancjami, aby wyświetlić listę umów serwisowych, pakietów wsparcia i gwarancji (dalej nazywanych „umowami”): Lista obejmuje umowy powiązane z profilem użytkownika lub stanowiące część udziału umów i gwarancji z aktywną rolą SCM, którego użytkownik jest członkiem. Rozwiń umowy na liście, aby zobaczyć objęte nimi produkty. Znajdź na liście żądany produkt i kliknij Wyślij zgłoszenie serwisowe z prawej strony. Opcja 2: Jeśli wiesz, jaką umową objęty jest produkt, wprowadź dowolny z poniższych identyfikatorów w polu „Identyfikator umowy lub gwarancji”: Identyfikator umowy serwisowej (SAID) Uwaga: Klienci Datacenter Care: Jeśli wysyłasz zgłoszenie przy użyciu głównego identyfikatora SAID, wprowadź numer seryjny urządzenia w polu Opis problemu. Jeśli identyfikator jest prawidłowy, a umowa jest aktywna, zostanie wyświetlona lista produktów objętych tą umową. Znajdź na liście żądany produkt, a następnie kliknij Wyślij zgłoszenie serwisowe z prawej strony. Jeśli użytkownik jest zalogowany, umowa nie musi być powiązana z jego profilem, aby możliwe było wysłanie zgłoszenia dotyczącego objętego nią produktu. Na stronie Wyślij zgłoszenie wprowadź tytuł zgłoszenia, system operacyjny oraz wersję, istotność, numer seryjny, preferowaną metodę kontaktu, godziny kontaktu i strefę czasową, preferowaną metodę obsługi, informacje dotyczące dostępu w lokalizacji instalacji oraz możliwie jak najwięcej szczegółowych informacji. Opisz problem oraz kroki podjęte dotychczas w celu jego rozwiązania. Wprowadź dane kontaktowe i lokalizacje sprzętu. Z danych kontaktowych może skorzystać pracownik wsparcia technicznego w celu powiadomienia o aktualizacjach i uzyskania dalszych danych. Upewnij się, czy osoba kontaktowa rzeczywiście może współpracować z pracownikiem wsparcia technicznego. Upewnij się, że podano prawidłową lokalizację sprzętu, ponieważ wizyty pracowników technicznych i dostawa części będą odbywały się pod ten adres. Przewidywany czas reakcji Jeżeli zgłoszenie przesyłasz w godzinach wyznaczonych w umowie serwisowej, zareaguje na nie pierwszy dostępny pracownik wsparcia technicznego. Gdyby potrzebne było wsparcie poza normalnymi godzinami objętymi umową, należy zarejestrować zgłoszenie przez telefon, zaznaczając, że potrzebne jest „podwyższenie poziomu” umowy serwisowej. Spowoduje to naliczenie dodatkowej opłaty. W niektórych krajach tego typu usługa jest niedostępna. Czas reakcji w miejscu lokalizacji sprzętu jest zależny od typu umowy. Czas reakcji w miejscu lokalizacji sprzętu to czas do chwili pojawienia się pracownika technicznego na miejscu w celu rozwiązania problemu, a nie czas, w jakim problem zostanie rozwiązany. Sprawdzanie stanu istniejącego zgłoszenia serwisowego Aby sprawdzić status zgłoszenia serwisowego, wykonaj następujące czynności: Na stronie głównej SCM dostępne są dwie opcje: Opcja 1: Jeśli znasz identyfikator zgłoszenia... Opcja 2: Jeśli nie znasz identyfikatora zgłoszenia... Powinno nastąpić przekierowanie na stronę Informacje o zgłoszeniu, zawierającą podsumowanie oraz pełną historię zgłoszenia. gif" height="11" width="16" alt="Zamknięte" data-mc-alt2="Otwarte"/>Tworzenie raportu zgłoszeń z listą wszystkich zgłoszeń Możesz utworzyć listę wysłanych zgłoszeń dotyczących produktów objętych umowami powiązanymi z twoim profilem lub stanowiącymi część udziału umów i gwarancji z aktywną rolą SCM, którego jesteś członkiem. Aby utworzyć raport zgłoszeń, wykonaj następujące czynności: Na stronie Określ ustawienia raportu zgłoszeń wybierz z listy jedną lub więcej umów i dodaj je do pola po prawej stronie. Możesz też wyszukać konkretną umowę lub gwarancję. Wpisz umowę lub gwarancję w polu wyszukiwania i kliknij Znajdź. Zostanie ona wyróżniona na liście poniżej. Opcjonalnie, odfiltruj zgłoszenia według statusu i przedziału czasu. Kliknij Utwórz raport. W raporcie zawarte są zgłoszenia powiązane z Twoim profilem, zawierające identyfikator zgłoszenia, tytuł zgłoszenia, numer seryjny, stan, istotność, daty przesłania i aktualizacji oraz monitorowania klienta. Aby wyświetlić szczegółowe informacje o danym zgłoszeniu, kliknij jego identyfikator. Opcjonalnie można kliknąć ikonę CSV, aby pobrać raport zgłoszeń w formacie CSV. Aby zmodyfikować raport, kliknij opcję Zmień ustawienia raportu. gif" height="11" width="16" alt="Zamknięte" data-mc-alt2="Otwarte"/>Przeglądanie ostatnich zgłoszeń Szczegóły ostatnich zgłoszeń można przejrzeć na trzy sposoby: Strona Informacje o zgłoszeniu zawiera następujące informacje: Aktualizowanie zgłoszenia Do otwartych zgłoszeń można dodawać uwagi i załączniki. Można też zamknąć zgłoszenie. Aby zaktualizować zgłoszenie, wykonaj następujące czynności: Aktualizacja może obejmować następujące elementy: Dodawanie uwag W polu tekstowym dodaj uwagi i kliknij Aktualizuj. Podczas przesyłania zgłoszenia uwagi dodawane są do historii zgłoszenia i powiadamiany jest o nich pracownik techniczny. Wysyłanie załączników Do otwartych zgłoszeń można dołączać dokumenty, takie jak pliki programu, pliki dziennika i ilustracje, korzystając z łącza e-mail na stronie szczegółów zgłoszenia lub stronie potwierdzenia przesłania zgłoszenia. Nie modyfikuj wiersza tematu wiadomości e-mail. Załączniki zostaną dodane do zgłoszenia i zostanie o nich powiadomiony pracownik techniczny. Po ich przetworzeniu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Dostęp do dokumentów dołączonych do zgłoszenia poprzez Menedżera zgłoszeń serwisowych jest niemożliwy. O ile to możliwe, ze względów bezpieczeństwa wyślij wiadomość e-mail z tego samego adresu domeny co domena adresu e-mail osoby kontaktowej zajmującej się zgłoszeniem. (Domena to słowo po znaku @. Na przykład: @mojafirma. com). Czas dostarczenia wiadomości e-mail nie jest gwarantowany. Zamykanie zgłoszenia W polu tekstowym wprowadź krótkie wyjaśnienie, dlaczego chcesz zamknąć zgłoszenie, a następnie kliknij Aktualizuj. Zgłoszenia nie są zamykane automatycznie w wyniku pojawienia się żądania. Pracownik wsparcia technicznego zamyka zgłoszenie po dokonaniu jego przeglądu. gif" height="11" width="16" alt="Zamknięte" data-mc-alt2="Otwarte"/>Edycja ustawień SCM Jeśli regularnie wysyłasz zgłoszenia, możesz dla wygody wcześniej wprowadzić dane kontaktowe oraz preferowane lokalizacje sprzętu i określić źródła tych informacji. Aby zmienić ustawienia menedżera SCM, wykonaj następujące czynności: Możesz zmienić następujące ustawienia: Wartości gotowych zestawów do wprowadzania z list rozwijanych kontaktów Wybierz źródło listy kontaktów na stronie przesyłania zgłoszeń. Użyj danych kontaktowych z jednego z następujących dokumentów: Preferowane opcje wstępnego wprowadzania danych kontaktowych Wybierz, w jaki sposób dane kontaktowe mają być automatycznie wprowadzane w polach danych kontaktowych zgłoszenia. Opcje: Preferowane opcje wstępnego wprowadzania lokalizacji sprzętu Wybierz, w jaki sposób informacje o lokalizacji sprzętu mają być automatycznie wprowadzane w polach danych kontaktowych zgłoszenia. Opcje: Uwaga: Klienci posługujący się kodem PIN, na przykład klienci Datacenter Care, muszą dodać kod PIN do swojego profilu, aby móc wysyłać zgłoszenia serwisowe. W obszarze Edycja ustawień SCM wpisz ten kod w polu „PIN Menedżera zgłoszeń serwisowych” i zapisz. gif" height="11" width="16" alt="Zamknięte" data-mc-alt2="Otwarte"/>Obsługa języków Z dniem 19 marca 2018 firma HPE zakończy udzielanie wsparcia technicznego w języku duńskim, szwedzkim, fińskim, norweskim i holenderskim, oferując w zamian obsługę w języku angielskim. W przypadku kontaktowania się z firmą HPE w celu uzyskania pomocy technicznej — przez Centrum pomocy technicznej online lub telefonicznie — do komunikacji będzie używany język angielski. Firma HPE może zmienić obsługę języków w przyszłości. Wszelkie tego typu zmiany zostaną wymienione tutaj. Wskazówki jak poprawić skuteczność wyszukiwania... Справка Центра поддержки HPEСправка HPESCWszystkieWyświetl lokalne centrum pomocyWyświetl centrum pomocy onlinewsteczPrzejdź wstecz w historii przeglądarkido przoduPrzejdź do przodu w historii przeglądarkiUsuń zaznaczenia w wynikach wyszukiwanianastępny tematPrzejdź do następnego tematupoprzedni tematPrzejdź do poprzedniego tematuDrukuj bieżący tematWersja Wybierz Bosch Car Service, ponieważ dysponujemy wiedzą i procedurami, aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa i niezawodności. Ta wiedza wyraża się na kilka sposobów. Po pierwsze, zamawiając serwis w Bosch Car Service, możesz oczekiwać absolutnej staranności i dbałości o szczegóły. Co obejmuje serwis samochodowy? Częściowo będzie to zależeć od harmonogramu serwisowania pojazdu, ale ogólnie będzie obejmować szeroki zakres kontroli systemów związanych z bezpieczeństwem, niezawodnością i wydajnością. Pracownicy Bosch Car Service wymienią wszystkie zepsute lub zużyte części i uzupełnią potrzebne płyny. Wymiana oleju i filtra to standard, co przyczynia się do dobrych osiągów. Po drugie, Bosch Car Service posiada niezrównaną wiedzę na temat wytycznych producentów dotyczących czynności związanych z serwisowaniem. Ponadto zawsze używamy oryginalnych części zamiennych i materiałów wysokiej jakości. Po trzecie, Bosch Car Service charakteryzuje się integralnością. W przypadku innych ofert serwisowych samochodu możesz podejrzewać, że problemy zostały zidentyfikowane niepotrzebnie, ale Bosch Car Service zawsze ma na względzie dobro klienta.
Opis
SEC-ANGLE EXACT 30-380 Professional
Opis::
Moment obrotowy od (wkr. twarde) 10 Nm
Moment obrotowy do (wkr. twarde) 30 Nm
Moment obrotowy (wkr. twarde) 10? 30 Nm
Moment obrotowy od (wkr. miękkie) 10 Nm
Moment obrotowy do (wkr. miękkie) 25 Nm
Moment obrotowy (wkr. miękkie) 10? 25 Nm
Moment obrotowy (stary) 10 - 30 Nm
Prędkość obrotowa 380 obr. /min
Bieg Obroty w prawo/lewo
Ciężar 2, 30 kg
Uwagi Zabezpieczenie przed powtórnym wkręceniem 0, 7 s
System montażu narzędzi Chwyt zewnętrzny czworokątny 3/8"
Elektronarzędzia akumulatorowe Akumulator 14, 4 V / 2, 4 Ah
Rodzaj napędu Elektronarzędzia akumulatorowe
Konstrukcja Kąt
Rodzaj sprzęgła Sprzęgło wyłączające