Bezpieczeństwo, gwarancja i instrukcja szybkiego startu to ważne elementy użytkowania produktu Hitachi Ch 6 0n1. Produkt jest zgodny z normą bezpieczeństwa CE i został przetestowany zgodnie z dyrektywami RoHS. Wszystkie materiały eksploatacyjne są dołączone do produktu wraz z instrukcją szybkiego startu, dzięki czemu łatwo będzie go skonfigurować i wdrożyć. Produkt objęty jest 24-miesięczną gwarancją producenta i obsługiwany jest przez zespół wsparcia technicznego Hitachi. Zespół Hitachi zapewnia także szkolenia i wsparcie techniczne w zakresie użytkowania produktu.
Ostatnia aktualizacja: Bezpieczeństwo, gwarancja i instrukcja szybkiego startu Hitachi Ch 6 0n1
• sprawdzenie elektroniki pokładowej – czynność tę wykonuje się w pojazdach nowszej generacji, które zaopatrzone są w automatyczną klimatyzację. Po podłączeniu testera możliwe jest sprawdzenie, czy w układzie nie występują ewentualne błędy, np. spadki ciśnienia bądź innego rodzaju anomalie. • wymiana czynnika roboczego i oleju do smarowania sprężarki – w naturalny sposób każdego roku ubywa z klimatyzacji ok. 10% czynnika roboczego, co nie jest zjawiskiem niepokojącym. Jednak większe ubytki mogą świadczyć o ulatnianiu się płynu w sposób nienaturalny i wskazywałoby to na wstępowanie usterki. Testy szczelności wykonuje się z wykorzystaniem specjalnej maszyny, która odsysa czynnik oraz wytwarza próżnię, osuszając w ten sposób układ z wilgoci. W tym czasie możliwe jest sprawdzenie występowania nieszczelności. Po przeprowadzeniu takiego testu wprowadzany jest nowy czynnik roboczy oraz olej do smarowania kompresora sprężarki - korzystając z usług serwisu, można mieć pewność, że zostanie dobrany odpowiedni płyn do układu. • odgrzybianie – jest to potoczna nazwa dla procesu dezynfekcji stosowanego w celu usunięcia z układu klimatyzacji bakterii i mikroorganizmów. Zalegające w kratkach nawiewu oraz całej instalacji drobnoustroje mogą być niebezpieczne dla zdrowia kierowców i powodować pogorszenie stanu zdrowia oraz samopoczucia prowadzącego pojazd, jak i pasażerów. W zastosowaniu są różne metody odgrzybiania, w tym: metoda chemiczna, mechaniczna, ozonowanie. • wymiana filtra kabinowego – to właśnie on jest odpowiedzialny za zatrzymywanie wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, jakie dostają się do pojazdu z zewnątrz. Kurz, pyłki oraz inne drobiny nie dostają się do kabiny samochodu, dzięki czemu w jej wnętrzu można cieszyć się czystym, przyjemnym powietrzem. Należy wymieniać tę część, gdy jest widocznie brudna, ponieważ jej funkcjonalność słabnie. • wymiana osuszacza – nie jest to czynność, którą należy wykonywać zawsze przy serwisie klimatyzacji. Jednak zalecane jest wymienianie osuszacza co 2-3 lata. Z uwagi, iż zbiera wilgoć z czynnika roboczego ulega także zabrudzeniom oraz skutkom zwykłej eksploatacji. • inne czynności – Do dodatkowych czynności w ramach serwisu klimatyzacji należy m. in. : czyszczenie układu z zabrudzeń, analiza odpływu wody z parownika. W czasie serwisu klimatyzacji wykonywane są następujące czynności:
Wsparcie w naprawach samochodów osobowych dla posiadaczy oprogramowania ESI
Tel. 708-588-388 (3PLN/netto/min)
Jeśli potrzebujesz wsparcia w kwestii technicznej podczas serwisowania lub naprawy samochodu osobowego lub po prostu potrzebujesz zaufanej drugiej opinii, skontaktuj się z naszymi ekspertami ds. naprawy samochodów osobowych. Eksperci pomocy technicznej (tj. obsługujący hotline) zapewniają mechanikom warsztatów szybkie i kompetentne rozwiązania problemów występujących przy naprawach szerokiej gamy marek pojazdów i systemów.