Ge Ats1252 to produkt firmy General Electric, który zapewnia zaawansowane funkcje sterowania, kontroli i monitorowania systemów elektrycznych. Produkt ten ma szeroki zakres obsługiwanych urządzeń, w tym moduły źródła energii, przekaźniki, zabezpieczenia, sterownik mocy, zasilacze, systemy monitorowania, systemy sterowania, narzędzia diagnostyczne, oprogramowanie do analizy danych i wiele innych. Ge Ats1252 jest wyposażony w nowoczesną technologię, która zapewnia dostęp do wszystkich danych systemu z jednego miejsca, oferując wyjątkową wygodę i elastyczność. Produkt ten jest łatwy w instalacji i może być szybko i łatwo rozszerzany, dzięki czemu jest idealnym rozwiązaniem dla wielu aplikacji przemysłowych. Ge Ats1252 jest kompatybilny z różnymi systemami operacyjnymi, w tym Windows, Linux i Mac OS X, i oferuje łatwe zarządzanie zdalne i zaawansowane funkcje kontroli przemysłowej.
Ostatnia aktualizacja: Cechy produktu Ge Ats1252
Opis produktu:
GE Industrial Solutions stworzyło nową serię wyłączników różnicowoprądowych o nazwie FPB.
Są to specjalistyczne aparaty typu B (EN 62423) reagujące na następujące przebiegi prądów upływnościowych: sinusoidalne, pulsujące ze składową stałą oraz stałe wygładzone. Co więcej, ich dużą zaletą w porównaniu do wyłączników typu A / Ai jest zdolność wykrywania prądów różnicowych o częstotliwości do wartości 1000 Hz.
Wyłączniki różnicowoprądowe FPB zostały opracowane w celu zapewnienia ochrony przed porażeniem szczególnie w obwodach z przemysłowymi przemiennikami częstotliwości, ładowarkami do samochodów elektrycznych, panelach sterujących wind, a także do zabezpieczania w instalacjach: fotowoltaicznych i zasilania rezerwowego.
Oferta FPB obejmuje wyłączniki na prądy znamionowe od 16 do 80A oraz prądy różnicowe 30 do 500 mA dla wykonania 2P i 4P. Aparaty te charakteryzują się dużą wytrzymałością na prądy udarowe do 3000A (8/20 m/s) oraz podwyższoną obciążalnością zwarciową do 10kA (przy dobezpieczeniu).
Z przodu wyłącznika znajduje się optyczna sygnalizacja wyzwolenia na skutek zakłócenia.
Zaciski podłączeniowe w wersji bezpiecznej mogą pomieścić przewody o przekroju do 50 mm2, a moment dociskowy 4, 5 Nm gwarantuje stabilność podłączenia na długi okres. Podłączenia szynowe w wykonaniu kołkowym i widełkowym można realizować od góry lub dołu wyłącznika. Akcesoria dodatkowe typu styki pomocnicze oraz wyzwalacze można montować po prawej stronie wyłączników.
Tabela wykonań. Wyłącznik różnicowoprądowy FPB.
Prąd znamionowy In | Prąd różnicowy IΔn | Typ/Symbol | Numer katalogowy | 2P | 16 A | 30 mA | FPB 2 16/030 | 565353 | 25 A | FPB 2 25/030 | 565357 | 40 A | FPB 2 40/030 | 565361 | 63 A | FPB 2 63/030 | 565365 | 80 A | FPB 2 80/030 | 565359 | 300 mA | FPB 2 16/300 | 565355 | FPB 2 25/300 | FPB 2 40/300 | 565363 | FPB 2 63/300 | 565367 | FPB 2 80/300 | 565371 | 4P | FPB 4 16/030 | 565333 | FPB 4 25/030 | 565337 | FPB 4 40/030 | 565341 | FPB 4 63/030 | 565345 | FPB 4 80/030 | 565349 | FPB 4 16/300 | 565335 | FPB 4 25/300 | 565339 | FPB 4 40/300 | 565343 | FPB 4 63/300 | 565347 | FPB 4 80/300 | 565351 |
2 min czytania
Tym, co najbardziej wyróżnia dany produkt wśród swojej konkurencji na rynku oraz pozwala zaspokoić potrzeby konsumentów, są przede wszystkim cechy charakterystyczne. Przedsiębiorstwa nieustannie rywalizują między sobą o względy klienta, dostarczając towary lub usługi, których atrybuty mogą zadecydować o potencjalnym zakupie. Poprzez cechy dóbr rozumie się wiele różnych właściwości. Jakie powinny być podstawowe cechy produktu? Które z atrybutów są najbardziej pożądane przez klientów?
- Dobrze zdefiniowane atrybuty dostarczają klientom wskazówek na temat tego, jakie towar lub oferowana usługa będzie dostarczać korzyści
- Cechy mogą informować o możliwościach produktu lub usługi, oraz ich przeznaczeniu. Są najbardziej cenne, gdy klienci postrzegają je jako wartościowe
- Warto podkreślać je w działaniach sprzedażowych, np. poprzez odpowiednio dopracowaną strategię biznesową lub umiejętnie przeprowadzoną reklamę i marketing
- Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej Onetu
Przez podstawowe cechy produktu rozumie się jego szczególne właściwości, które sprawiają, że jest on wyjątkowy na tle pozostałych dostępnych na rynku. Przedsiębiorstwa przykładające szczególną uwagę do tych aspektów oraz dbające o wysoką jakość swoich towarów bądź usług, wykazują z reguły najlepsze wyniki sprzedażowe. W ten sposób buduje się również swoista więź oraz kontakt pomiędzy stroną sprzedającą a klientem. Aby to osiągnąć, firmy muszą szczegółowo oraz wyraźnie omówić strategię zarządzania marketingowego, która następnie umiejętnie przyciągnie klienta. Cechy produktów są ściśle powiązane z korzyściami, jakie za sobą niosą, choć można dostrzec pomiędzy nimi także pewne różnice.
Zobacz także: Kryzysy gospodarcze — czym są?
Podstawowe cechy produktu — dlaczego mają znaczenie?
Ustalenie prawidłowych cech produktu przez przedsiębiorstwo ma zawsze ogromne znaczenie. Dobrze zdefiniowane atrybuty dostarczają klientom wskazówek na temat tego, jakie towar lub oferowana usługa będzie dostarczać korzyści. Pomimo tego, że z reguły to pozytywy płynące ze sprzedaży danego dobra są przeważające, w niektórych przypadkach właściwości produktu mogą mieć równie decydujące znaczenie. Przykładowo, jeśli wszystkie proponowane towary w danej kategorii zapewniają te same podstawowe korzyści, dodanie nawet jednej unikalnej cechy może spowodować znaczne zwiększenie zainteresowania tym dobrem. To z kolei przekłada się na uzyskanie przewagi nad konkurencją i lepszymi wynikami sprzedażowymi. Producenci doskonale wiedzą, że to klienci ostatecznie decydują o potencjalnym zakupie, dlatego pragną jak najlepiej przekonać ich do siebie.
Podstawowe cechy produktu — na co zwrócić uwagę?Każdy produkt lub usługa oferowana przez sprzedawców ma swój cel. Unikalność danego dobra może przyczynić się do znacznego odróżnienia go od oferty konkurencji. Cechy mogą informować o możliwościach produktu lub usługi, oraz ich przeznaczeniu. Jednak są one najbardziej cenne tylko wtedy, gdy klienci postrzegają je jako wartościowe. Większość konsumentów nabywa wszelkie dobra w celu rozwiązania jakiegoś problemu albo zaspokojenia prywatnej potrzeby. Warto wziąć to pod uwagę, planując atrybuty produktu. Muszą one zadowalać klientów i oferować odpowiednią jakość, aby budować zaufanie wokół marki — kupcy, wybierając dany towar lub usługę, bardzo często (nawet podświadomie) myślą w kategoriach „co będę z tego miał”?
Czytaj także w BUSINESS INSIDERBiorąc pod uwagę istotne znaczenie cech danego produktu oraz idących za nimi korzyści, warto podkreślać je również w działaniach sprzedażowych, np. poprzez odpowiednio dopracowaną strategię biznesową lub umiejętnie przeprowadzoną reklamę i marketing. Co więcej, śledzenie aktualnych trendów oraz wymagań konsumentów pozwala na uzupełnianie czy aktualizowanie produktów zgodnie z potrzebami klientów, gdy oczekują oni nowych bądź dodatkowych aspektów w kontekście użyteczności.
Podstawowe cechy produktu — marketingAby zmaksymalizować oczekiwany wynik sprzedażowy, należy zorganizować staranną i zaplanowaną strategię marketingową danego produktu lub usługi. Przyczyny niepowodzeń wielu firm wynikają z niewłaściwej koncepcji cech produktu. Przed wejściem na rynek gospodarczy trzeba mieć jasną wizję tego, w jaki sposób ustalić priorytety atrybutów oferowanych dóbr. Przed przystąpieniem do opracowania odpowiedniej strategii marketingowej, warto wziąć pod uwagę następujące kwestie:
Zobacz także: Ekonomia — nauka o prawach, które rządzą produkcją
Podstawowe cechy produktu — reklamaKażda skuteczna reklama produktu lub usługi zawiera się w pewnym określonym schemacie. Odpowiednia promocja dóbr powinna uwydatnić wszystkie ich niezbędne cechy i szczególnie podkreślić te, które wyróżniają się na tle konkurencji. Reklama jest bowiem jednym z najsilniej oddziałujących czynników, decydujących o ostatecznym zakupie produktu przez konsumenta — warto więc poświęcić jej jak najwięcej uwagi oraz zaangażowania. Podstawowymi zagadnieniami w kontekście tworzenia dobrej reklamy są kolejno:
Podstawowe cechy produktów powinny zawierać przede wszystkim wszystkie te właściwości, które mają szanse spełnić oczekiwania potencjalnych nabywców. Liczne badania potwierdzają, że raz pozyskany klient obdarzony poczuciem zaufania oraz jakości chętnie wraca do sprawdzonych rozwiązań. Warto zatem zadbać o odpowiednie przygotowanie cech produktów pod kątem strategii biznesowej, marketingowej, a także reklamowej, w celu realizacji przyszłych zysków.
Tym co wyróżnia produkt wśród dóbr konkurencyjnych czy też pozwala zaspakajać potrzeby zgłaszane przez konsumentów są przede wszystkim cechy, które produkt taki przejawia. Ponieważ zaś produkt/usługa to jeden z zasadniczych elementów budowania kontaktu i więzi między przedsiębiorstwami (sprzedającymi) i klientami (kupującymi), warto zatem zadbać, aby posiadały one cechy pożądane przez klientów - jest to podstawowy krok na drodze do budowy stabilnej pozycji w obrębie zajmowanego aktualnie rynku.
Jakich cech produktu pożądają klienci? Powiadają, że kto pyta - ten nie błądzi. Ustalając najważniejsze dla klientów cechy produktu (a co za tym idzie - formułując ich potrzeby konsumenckie), które zapewnią im maksymalną satysfakcję z ich użytkowania, warto o wskazanie takich cech poprosić wprost. Służą temu tzw. badania produktu - obszar kompleksowych badań rynku, który koncentruje się na pozyskaniu takiej wiedzy na temat konkretnego artykułu, jak:- oczekiwania konsumenckie w stosunku do cech produktowych; stopień zapotrzebowania na produkty/usługi o danych cechach;sposób postrzegania produktów/usług o danych cechach (w odniesieniu do dóbr konkurencyjnych);wykaz czynników stanowiących bariery oraz zachęty do dokonania zakupu danego produktu;kompleksowy wykaz aspektów wpływających na satysfakcję z nabycia i korzystania z produktu.