Instrukcja konfiguracji oprogramowania 3m 895

Instrukcja konfiguracji oprogramowania 3M 895 jest procesem, który umożliwia użytkownikom konfigurację oprogramowania 3M 895 w celu uzyskania optymalnych wyników. Instrukcja ta opisuje wszystkie kroki niezbędne do skonfigurowania i uruchomienia oprogramowania 3M 895 zgodnie z zalecaną konfiguracją. Instrukcja zawiera instrukcje dotyczące instalacji, konfiguracji, uruchamiania, zatrzymywania, przeglądania i aktualizacji oprogramowania 3M 895. Instrukcja ta pomoże użytkownikom w wykonaniu wszystkich niezbędnych czynności, aby uzyskać optymalne wyniki z oprogramowania 3M 895.

Ostatnia aktualizacja: Instrukcja konfiguracji oprogramowania 3m 895

Konfiguracja

  • How to Set Up TP Link Range Extender RE200 & RE220 via Tether App

    The videos will walk you through the process for setting up a TP-Link Range Extender.

    Rozwiń więcejZwiń

  • How to Set Up a TP-Link Range Extender (via web Browser)

    How to Set Up a TP-Link Range Extender (via WPS)

Aktualizacja oprogramowania pozwala na rozwiązanie problemów ze starszą wersją oprogramowania oraz może dodać nowe funkcje routera i zwiększyć jego wydajność.

Aktualizacja

WAŻNE: Aby zapobiec problemom podczas aktualizacji, zapoznaj się z poniższymi punktami:

  • Użyj pliku Firmware dostępnego na lokalnej stronie TP-Link, z regionu w którym zakupiłeś/aś swoje urządzenie TP-Link. W przeciwnym razie naruszy to warunki gwarancji. Kliknij tutaj, aby zmienić stronę jeśli będzie to konieczne.
  • Sprawdź wersję sprzętową i oprogramowania Twojego urządzenia. Aktualizacja z użyciem nieodpowiedniego pliku Firmware może uszkodzić Twoje urządzenie i naruszyć warunki gwarancji.
    (Zazwyczaj wersja V1. x=V1. 0, V2. x=V2. 0 itd, lub Vx. x6/Vx. x8=Vx. x0, np V1. 26/V1. 28=V1. 20)
    Jak sprawdzić wersję sprzętową urządzenia TP-Link?
  • NIE odłączaj urządzenia od prądu podczas trwania aktualizacji. Może to spowodować trwałe uszkodzenia.
  • Aby zapobiec nieoczekiwanemu rozłączeniu, NIE przeprowadzaj aktualizacji pliku ISP za pomocą połączenia bezprzewodowego jeżeli nie jest to konieczne (na przykład gdy urządzenie TP-Link nie ma portu LAN/Ethernet).
  • Zalecamy wyłączyć wszystkie aplikacje korzystające z internetu lub rozłączyć połączenie z Internetem na urządzeniu przed przeprowadzeniem aktualizacji.
  • Przed rozpoczęciem aktualizacji rozpakuj pobrany plik za pomocą programu do dekompresji, takiego jak np. 7Zip lub WinRAR.
  • Rozwiń więcejZwińJęzyk: Wielojęzyczne Rozmiar pliku: 2. 90 MB

    RE200(EU)_V5_1. 0. 11 Build 220805

    Do pobrania
    Data publikacji: 2022-11-23

    Zmiany:

    1. Po zainstalowaniu, nie będzie możliwości powrotu do poprzedniej wersji opgrogramowania;

    2. Ulepszono opcje logowania, hasła oraz powiadomień interfejsu użytkownika;

    3. Dodano wsparcie dla szyfrowania WPA3;

    4. Naprawiono błąd związany z siecią bezprzewodową, zwiększono stabilność sieci bezprzewodowej;

    5. Naprawiono błąd, który powodował rozłączanie aplikacji po częstym klikaniu w celu wyświetlenia różnych funkcji na Tetherze.

    RE200(EU)_V5_210408

    Do pobraniaData publikacji: 2021-05-24 Rozmiar pliku: 2. 91 MB

    Modification and bug fixes:
    1. Fixed the bug the device reboots when received some unusual packets
    2. Fixed the bug related to WPS and optimized the WPS mechanism
    3. Fixed the bug that the device cannot connect to the cloud server after the LAN IP being changed
    4. Optimized total performance

    RE200(EU)_V5_201224

    Do pobraniaData publikacji: 2021-01-27 Rozmiar pliku: 3. 02 MB

    Release Note:
    1. Performance and stability improvements
    2. Bug fixes (After the completion of cloud upgrade, the software version of tether is inconsistent in some scenarios)

    Note: for RE200(US) 5. 0

    Korzystanie z firmware'u innej firmy

    W przypadku niektórych modeli produktów TP-LINK istnieje możliwość zastąpienia firmware'u udostępnionego przez TP-LINK firmwarem oferowanym przez inną firmę. Jednakże, firma TP-LINK nie jest zobowiązana do wykonywania żadnych prac konserwacyjnych i nie oferuje wsparcia technicznego dla takich produktów. Nie gwarantuje także stabilności oraz poprawności działania firmware'u innej firmy. Uszkodzenie produktu, spowodowane korzystaniem z firmware'u innej firmy, powoduje utratę jego gwarancji.

    Centrum GPL

    Produkty TP-LINK korzystają częściowo z oprogramowania stworzonego przez strony trzecie, w tym z kodu źródłowego oprogramowania zgodnego z licencją GNU General Public Licence (“GPL“), w wersji 1/wersji 2/wersji 3 lub licencji GNU Lesser General Public License ("LGPL"). Aby korzystać z oprogramowania, musisz się zgodzić się na warunki użytkowania produktów na licencji GPL.

    Aby spełnić warunki licencji GPL, firma TP-LINK, jeżeli to konieczne, wysyła pocztą kody źrółowe GPL dla konkretnych oprogramowań na płycie CD do odczytu elektronicznego lub drogą mailową. Więcej informacji można uzyskać dla określonych produktów lub oprogramowań. Poprzez Centrum GPL firma TP-LINK zapewnia możliwość bezpłatnego pobierania kodów źródłowych oprogramowań zgodnych z licencją GPL oraz stosowanych w produktach TP-LINK.

    Warunki licencji GPL znajdziesz, wydrukujesz i pobierzesz tutaj.

    Dostępne programy rozprowadzane są BEZ GWARANCJI; nie obejmuje ich także gwarancja PRZYDATNOŚCI HANDLOWEJ oraz PRZYDATNOŚCI DO OKREŚLONEGO CELU. Więcej informacji dostępnych jest na stronie GNU GPL.

    Aplikacje

    TP-Link Tether

    TP-Link Tether provides the easiest way to access and manage your network with your iOS or Android devices. Learn more about TP-Link Tether and Compatible Devices

      Note: To use Tether, please update your TP-Link device’s firmware to the latest version.

      Emulatory

      Wersja firmware

      Tryb pracy

      Język

      200716(UN)

      -

      Wielojęzyczne

      Przeglądaj

      200716(EU)

      Przeglądaj

      Uwaga:

      1. Emulator to wirtualny interfejs graficzny strony konfiguracyjnej produktu. Szczegółowe informacje o funkcjach i specyfikacji poszczególnych produktów znajdują się na stronach produktowych.

      2. Upewnij się, że wersja firmware'u jest zgodna z wersją podaną w emulatorze. Każda wersja firmware'u ma własny interfejs graficzny i funkcjonalności.

      3. Pamiętaj, że emulatory nie są dostępne dla wszystkich wersji firmware'u.

      Konfiguracja

      • How to turn a router into an Access Point?

      Aktualizacja oprogramowania pozwala na rozwiązanie problemów ze starszą wersją oprogramowania oraz może dodać nowe funkcje routera i zwiększyć jego wydajność.

      Aktualizacja

      WAŻNE: Aby zapobiec problemom podczas aktualizacji, zapoznaj się z poniższymi punktami:

      • Użyj pliku Firmware dostępnego na lokalnej stronie TP-Link, z regionu w którym zakupiłeś/aś swoje urządzenie TP-Link. W przeciwnym razie naruszy to warunki gwarancji. Kliknij tutaj, aby zmienić stronę jeśli będzie to konieczne.
      • Sprawdź wersję sprzętową i oprogramowania Twojego urządzenia. Aktualizacja z użyciem nieodpowiedniego pliku Firmware może uszkodzić Twoje urządzenie i naruszyć warunki gwarancji.
        (Zazwyczaj wersja V1. x=V1. 0, V2. x=V2. 0 itd, lub Vx. x6/Vx. x8=Vx. x0, np V1. 26/V1. 28=V1. 20)
        Jak sprawdzić wersję sprzętową urządzenia TP-Link?
      • NIE odłączaj urządzenia od prądu podczas trwania aktualizacji. Może to spowodować trwałe uszkodzenia.
      • Aby zapobiec nieoczekiwanemu rozłączeniu, NIE przeprowadzaj aktualizacji pliku ISP za pomocą połączenia bezprzewodowego jeżeli nie jest to konieczne (na przykład gdy urządzenie TP-Link nie ma portu LAN/Ethernet).
      • Zalecamy wyłączyć wszystkie aplikacje korzystające z internetu lub rozłączyć połączenie z Internetem na urządzeniu przed przeprowadzeniem aktualizacji.
      • Przed rozpoczęciem aktualizacji rozpakuj pobrany plik za pomocą programu do dekompresji, takiego jak np. 7Zip lub WinRAR.
      • Rozwiń więcejZwiń

        Język: Angielski Rozmiar pliku: 2. 13 MB

        TD-W8950N(UN)_V2_160407

        Do pobrania
        Data publikacji: 2016-04-07

        Modifications and Bug Fixes:

        New Features/Enhancement:
        1. Add NAT and Firewall switch in PPP dial up settings.
        2. Only ASCII characters are available in Wireless SSID, Wireless password and System password.

        Bug Fixed:
        1. Fixed the bug that PPTP Passthrough doesn't take effect. Fixed the bug that when accessing Web UI by Firefox web browser, it may show up an error page.
        3. Fixed the bug that IP DSCP doesn't take effect in QoS settings.

        Notes:

        1. For TD-W89950N(UN)_V2. Your device’s configuration won't be lost after upgrading.

        TD-W8950N_V2_151208

        Do pobraniaData publikacji: 2015-12-08

        Modifications and Bug Fixes:

        First firmware released.

        Notes:

        For TD-W89950N(UN)_V2

        Korzystanie z firmware'u innej firmy

        W przypadku niektórych modeli produktów TP-LINK istnieje możliwość zastąpienia firmware'u udostępnionego przez TP-LINK firmwarem oferowanym przez inną firmę. Jednakże, firma TP-LINK nie jest zobowiązana do wykonywania żadnych prac konserwacyjnych i nie oferuje wsparcia technicznego dla takich produktów. Nie gwarantuje także stabilności oraz poprawności działania firmware'u innej firmy. Uszkodzenie produktu, spowodowane korzystaniem z firmware'u innej firmy, powoduje utratę jego gwarancji.

        Centrum GPL

        Produkty TP-LINK korzystają częściowo z oprogramowania stworzonego przez strony trzecie, w tym z kodu źródłowego oprogramowania zgodnego z licencją GNU General Public Licence (“GPL“), w wersji 1/wersji 2/wersji 3 lub licencji GNU Lesser General Public License ("LGPL"). Aby korzystać z oprogramowania, musisz się zgodzić się na warunki użytkowania produktów na licencji GPL.

        Aby spełnić warunki licencji GPL, firma TP-LINK, jeżeli to konieczne, wysyła pocztą kody źrółowe GPL dla konkretnych oprogramowań na płycie CD do odczytu elektronicznego lub drogą mailową. Więcej informacji można uzyskać dla określonych produktów lub oprogramowań. Poprzez Centrum GPL firma TP-LINK zapewnia możliwość bezpłatnego pobierania kodów źródłowych oprogramowań zgodnych z licencją GPL oraz stosowanych w produktach TP-LINK.

        Warunki licencji GPL znajdziesz, wydrukujesz i pobierzesz tutaj.

        Dostępne programy rozprowadzane są BEZ GWARANCJI; nie obejmuje ich także gwarancja PRZYDATNOŚCI HANDLOWEJ oraz PRZYDATNOŚCI DO OKREŚLONEGO CELU. Więcej informacji dostępnych jest na stronie GNU GPL.

        Aby skonfigurować Cisco 6921 pod SIP, musisz wykonać kilka kroków. Po pierwsze, pobierz najnowszą wersję oprogramowania wbudowanego dla telefonu i utwórz plik konfiguracyjny w oparciu o poniższą instrukcję. Gdy telefon pobierze informacje z serwera TFTP i będzie włączony, będzie gotowy do działania. Opiszmy wszystko krok po kroku.

        1. Zainstaluj oprogramowanie tftp-server (na przykład Tftpd32). W ustawieniach oprogramowania wybierz folder z plikami konfiguracji i plikami oprogramowania wbudowanego. Wybierz interfejs sieci, do którego telefon jest podłączony.

        2. Dokonaj konfiguracji oprogramowania wbudowanego tftp. Wejdź w menu, a następnie w ustawieniach kliknij w

        Admin Settings > Network Setup > ipv4 setup > kliknij do dołu > Alternate tftp server > przełącz na YES > kliknij do dołu > tftp Server >

        Ustawienia telefonu dla oprogramowania wbudowanego tftp. Aby dokonać konfiguracji, kliknij w: Admin Settings > Network Setup > ipv4 setup > kliknij do dołu > Alternate tftp server > zmień na YES >kliknij do doły > tftp Server > wprowadź adres IP Twojego komputera, na którym zainstalowany jest serwer tftp.

        3. Struktura nazwy pliku konfiguracji telefonu wygląda następująco: SEP, następnie MAC-adres telefonu, a potem [. ]cnf[. ]xml (przykładowo: SEPD0D0FD17395E. cnf. xml).

        Przykładowa zawartość pliku konfiguracyjnego:

        <device><deviceProtocol>SIP</deviceProtocol><sshUserId>admin</sshUserId><sshPassword>Password</sshPassword><devicePool><dateTimeSetting><dateTemplate>D. M. Y</dateTemplate><timeZone>E. Europe Standard/Daylight Time</timeZone><ntps><ntp><name>time. windows. com</name><ntpMode>Unicast</ntpMode></ntp></ntps></dateTimeSetting><callManagerGroup><members><member priority="0"><callManager><ports><ethernetPhonePort>2000</ethernetPhonePort><sipPort>5060</sipPort><securedSipPort>5061</securedSipPort></ports><processNodeName>sip. zadarma. com</processNodeName></callManager></member></members></callManagerGroup></devicePool><sipProfile><sipProxies><backupProxy></backupProxy><backupProxyPort></backupProxyPort><emergencyProxy></emergencyProxy><emergencyProxyPort></emergencyProxyPort><outboundProxy></outboundProxy><outboundProxyPort></outboundProxyPort><registerWithProxy>true</registerWithProxy></sipProxies><sipCallFeatures><cnfJoinEnabled>true</cnfJoinEnabled><callForwardURI>x-serviceuri-cfwdall</callForwardURI><callPickupURI>x-cisco-serviceuri-pickup</callPickupURI><callPickupListURI>x-cisco-serviceuri-opickup</callPickupListURI><callPickupGroupURI>x-cisco-serviceuri-gpickup</callPickupGroupURI><meetMeServiceURI>x-cisco-serviceuri-meetme</meetMeServiceURI><abbreviatedDialURI>x-cisco-serviceuri-abbrdial</abbreviatedDialURI><rfc2543Hold>false</rfc2543Hold><callHoldRingback>2</callHoldRingback><localCfwdEnable>true</localCfwdEnable><semiAttendedTransfer>true</semiAttendedTransfer><anonymousCallBlock>2</anonymousCallBlock><callerIdBlocking>2</callerIdBlocking><dndControl>0</dndControl><remoteCcEnable>true</remoteCcEnable></sipCallFeatures><sipStack><sipInviteRetx>6</sipInviteRetx><sipRetx>10</sipRetx><timerInviteExpires>180</timerInviteExpires><timerRegisterExpires>3600</timerRegisterExpires><timerRegisterDelta>5</timerRegisterDelta><timerKeepAliveExpires>120</timerKeepAliveExpires><timerSubscribeExpires>120</timerSubscribeExpires><timerSubscribeDelta>5</timerSubscribeDelta><timerT1>500</timerT1><timerT2>4000</timerT2><maxRedirects>70</maxRedirects><remotePartyID>true</remotePartyID><userInfo>None</userInfo></sipStack><autoAnswerTimer>1</autoAnswerTimer><autoAnswerAltBehavior>false</autoAnswerAltBehavior><autoAnswerOverride>true</autoAnswerOverride><transferOnhookEnabled>false</transferOnhookEnabled><enableVad>false</enableVad><preferredCodec>none</preferredCodec><dtmfAvtPayload>101</dtmfAvtPayload><dtmfDbLevel>3</dtmfDbLevel><dtmfOutofBand>avt</dtmfOutofBand><alwaysUsePrimeLine>false</alwaysUsePrimeLine><alwaysUsePrimeLineVoiceMail>false</alwaysUsePrimeLineVoiceMail><kpml>3</kpml><natEnabled>false</natEnabled><natAddress></natAddress><phoneLabel>phoneLabel</phoneLabel><stutterMsgWaiting>0</stutterMsgWaiting><callStats>false</callStats><silentPeriodBetweenCallWaitingBursts>10</silentPeriodBetweenCallWaitingBursts><disableLocalSpeedDialConfig>false</disableLocalSpeedDialConfig><startMediaPort>10000</startMediaPort><stopMediaPort>20000</stopMediaPort><sipLines><line button="1"><featureID>9</featureID><featureLabel>Admin</featureLabel><proxy>sip. com</proxy><port>5060</port><name>111111</name><displayName>111111</displayName><autoAnswer><autoAnswerEnabled>2</autoAnswerEnabled></autoAnswer><callWaiting>3</callWaiting><authName>111111</authName><authPassword>SipPassword</authPassword><sharedLine>false</sharedLine><messageWaitingLampPolicy>1</messageWaitingLampPolicy><messagesNumber>80</messagesNumber><ringSettingIdle>4</ringSettingIdle><ringSettingActive>5</ringSettingActive><contact>105</contact><forwardCallInfoDisplay><callerName>true</callerName><callerNumber>true</callerNumber><redirectedNumber>false</redirectedNumber><dialedNumber>true</dialedNumber></forwardCallInfoDisplay></line><line button="2"><featureID>21</featureID><featureLabel>test</featureLabel><speedDialNumber>4444</speedDialNumber><featureOptionMask>1</featureOptionMask></sipLines><voipControlPort>5060</voipControlPort><dscpForAudio>184</dscpForAudio><ringSettingBusyStationPolicy>0</ringSettingBusyStationPolicy><dialTemplate>dialplan. xml</dialTemplate></sipProfile><commonProfile><phonePassword></phonePassword><backgroundImageAccess>true</backgroundImageAccess><callLogBlfEnabled>1</callLogBlfEnabled></commonProfile><loadInformation>SIP69xx. 9-4-1-3</loadInformation><vendorConfig><disableSpeaker>false</disableSpeaker><disableSpeakerAndHeadset>false</disableSpeakerAndHeadset><pcPort>0</pcPort><settingsAccess>1</settingsAccess><garp>0</garp><voiceVlanAccess>0</voiceVlanAccess><videoCapability>0</videoCapability><autoSelectLineEnable>0</autoSelectLineEnable><webAccess>1</webAccess><g722CodecSupport></g722CodecSupport><daysDisplayNotActive>1, 2, 3, 4, 5, 6, 7</daysDisplayNotActive><displayOnTime>08:30</displayOnTime><displayOnDuration>09:30</displayOnDuration><displayIdleTimeout>01:00</displayIdleTimeout><displayOnWhenIncomingCall>1</displayOnWhenIncomingCall><spanToPCPort>1</spanToPCPort><loggingDisplay>1</loggingDisplay><loadServer></loadServer></vendorConfig><networkLocale></networkLocale><networkLocaleInfo><name></name><version></version></networkLocaleInfo><deviceSecurityMode>1</deviceSecurityMode><authenticationURL></authenticationURL><directoryURL></directoryURL><idleURL></idleURL><informationURL></informationURL><messagesURL></messagesURL><proxyServerURL></proxyServerURL><servicesURL></servicesURL><dscpForSCCPPhoneConfig>96</dscpForSCCPPhoneConfig><dscpForSCCPPhoneServices>0</dscpForSCCPPhoneServices><dscpForCm2Dvce>96</dscpForCm2Dvce><transportLayerProtocol>2</transportLayerProtocol><capfAuthMode>0</capfAuthMode><capfList><capf><phonePort>3804</phonePort></capf></capfList><certHash></certHash><encrConfig>false</encrConfig></device>
        <processNodeName>pbx. com</processNodeName><proxy>pbx. com</proxy><name>1234-100</name><displayName>1234-100</displayName><authName>1234-100</authName>

        Parametry w pliku konfiguracyjnym powinny zostać zmienione

        <processNodeName>sip. com</processNodeName>; Wprowadź sip. com<proxy>sip. com</proxy>; Wprowadź sip. com<name>111111</name>; Numer SIP (na przykład 111111) z Panelu Klienta<displayName>111111</displayName>; Numer SIP (na przykład 111111) z Panelu Klienta<authName>111111</authName>; Numer SIP (na przykład 111111) z Panelu Klienta<authPassword>SipPassword</authPassword>; Hasło numeru SIP z Panelu Klienta<loadInformation>SIP69xx. 9-4-1-3</loadInformation>; Wersja oprogramowania wbudowanego. Należy ją określić w celu aktualizacji oprogramowania telefonu.<processNodeName>pbx. com</processNodeName>; Wprowadź pbx. com<proxy>pbx. com</proxy>; Wprowadź pbx. com<name>1234-100</name>; Twój numer wewnętrzny centrali telefonicznej z (na przykład 1234-100) z Panelu Klienta<displayName>1234-100</displayName>; Twój numer wewnętrzny centrali telefonicznej z (na przykład 1234-100) z Panelu Klienta<authName>1234-100</authName>; Twój numer wewnętrzny centrali telefonicznej z (na przykład 1234-100) z Panelu Klienta<authPassword>SipPassword</authPassword>; Twoje hasło numeru wewnętrznego centrali telefonicznej z Panelu Klienta

        4. Telefon zaczyna pracę w trybie aktualizacji. Odłącz go od zasilania. Przyciśnij i przytrzymaj #, a następnie włącz telefon. Oba wskaźniki liniowe powinny świecić się na pomarańczowo. Na klawiaturze przyciśnij 123456789*0#. Jeżeli wszystko jest w porządku, telefon pobierze z serwera tftp wszystkie potrzebne pliki, a proces aktualizacji oprogramowania zacznie wyświetlać się na ekranie. W Tftpd32, w zakładce LOGS pokaże się informacja o pobranych plikach. Gdy aktualizacja oprogramowania zakończy się, telefon automatycznie uruchomi się ponownie i pobierze pliki konfiguracyjne. Jeżeli trzeba wprowadzić jakiekolwiek zmiany do pliku konfiguracyjnego, po edycji pliku załaduj go do telefonu – aby to zrobić, przyciśnij „Menu”, a następnie wybierz **#**. Telefon powinien automatycznie uruchomić się ponownie i pobrać tylko plik konfiguracyjny. Pliki zostaną pobrane przez telefon, gdy adres serwera tftp będzie znajdował się w ustawieniach. Jeżeli konfiguracja zakończy się pomyślnie, wejdź do menu telefonu i wyłącz serwer tftp Alternate tftp server > NO

Instrukcja konfiguracji oprogramowania 3m 895

Bezpośredni link do pobrania Instrukcja konfiguracji oprogramowania 3m 895

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Instrukcja konfiguracji oprogramowania 3m 895