Pakiet informacyjny o produkcie Haier Hbm315wh1

Haier HBM315WH1 to inteligentny i wygodny pakiet informacyjny produktu. Zawiera wszystkie informacje potrzebne do zakupu i użytkowania tego produktu. Zawiera szczegółowe informacje o wymiarach, wadze, funkcjach i innych szczegółach dotyczących produktu. Zawiera również informacje o dostępnych opcjach instalacji, jak również instrukcje krok po kroku dotyczące instalacji i konfiguracji produktu. Pakiet informacyjny jest niezwykle przydatny dla osób szukających informacji na temat produktu, ponieważ dostarcza szczegółowych informacji potrzebnych do podjęcia decyzji o zakupie.

Ostatnia aktualizacja: Pakiet informacyjny o produkcie Haier Hbm315wh1

Strona informacyjna

  1. Strona główna
  2. O firmie Haier

N°1 na świecie w produkcji sprzętu AGD, 14. rok z rzędu

(Źródło: Euromonitor International Limited)

  • Haier w pigułceHaier w pigułce
  • Kim jesteśmyKim jesteśmy
  • Nasze przekonaniaNasze przekonania
  • Haier w PolsceHaier w Polsce

15. 4%

UDZIAŁU W RYNKU DETALICZNYM W 2018 ROKU

(Źródło: Euromonitor International Limited)

$ 39. 1

MLD USD GLOBALNYCH OBROTÓW W 2018 ROKU

160+

KRAJÓW I REGIONÓW

78. 000

PRACOWNIKÓW NA CAŁYM ŚWIECIE

122

ZAKŁADY

11

OŚRODKÓW BADAWCZO-ROZWOJOWYCH

25

OŚRODKÓW PRZEMYSŁOWYCH

106

CENTRÓW SPRZEDAŻY

Kim jesteśmy

Blisko naszych klientów

Od ponad 30 lat firma Haier wykorzystuje swoją energię i doświadczenie do opracowywania najlepszych urządzeń AGD, tak, aby zadowolić naszych najbardziej wymagających klientów.

Od 1984 roku, czyli od momentu założenia firmy, kieruje nią ten sam Prezes i Dyrektor Generalny – Zhang Ruimin, któremu od początku przyświeca cel tworzenia niezawodnych produktów wysokiej jakości. Za ważny punkt zwrotny w historii firmy uważane jest zdarzenie, które miało miejsce w pierwszym roku jego pracy, kiedy to w reakcji na reklamacje dotyczące wadliwych chłodziarek podjął radykalne działanie polegające na zniszczeniu urządzeń młotem w obecności wszystkich pracowników.

Od tego czasu firma przechodziła ewolucję, dostosowując się do zmiennych wymagań współczesnego świata i dzisiejszych konsumentów, opierając się na stale przyświecających jej kluczowych wartościach: jakości i niezawodności, co pozwala nam oferować doskonałe, innowacyjne i nowoczesne produkty.

Zdajemy sobie sprawę, że tylko będąc blisko naszych klientów i wsłuchując się w ich potrzeby i oczekiwania, będziemy w stanie ułatwić ich codzienne życie. Nasze zaangażowanie w ciągłe udoskonalanie i rozszerzanie gamy produktów pozwoliło nam stać się życiowymi towarzyszami naszych klientów i światowym leaderem w branży urządzeń gospodarstwa domowego nieprzerwanie od dziesięciu lat.

Nasze przekonania

Naszym najważniejszym ośrodkiem badawczym są domy naszych klientów

Naszym celem w firmie Haier jest dostarczanie nowoczesnych produktów najwyższej jakości, spełniających stale zmieniające się potrzeby współczesnych gospodarstw i tym samym zapewniających klientom więcej czasu na sprawy, które są dla nich istotne.

Aby mieć pewność, że kierujemy się rzeczywistymi potrzebami klientów, uważamy, że to dom powinien być naszym najważniejszym ośrodkiem badawczym. Tylko w rzeczywistych domach jesteśmy w stanie zaobserwować i w pełni zrozumieć stale zmieniające się przyzwyczajenia i wymagania klientów. W myśl tej bliskości firma Haier stosuje zasadę „zerowego dystansu” pomiędzy innowacjami wprowadzanymi przez naszych inżynierów a codziennym życiem naszych klientów.

Skupiając w ten sposób uwagę na domu, możemy realizować nasz najważniejszy cel: zapewnienie klientom większej ilości czasu na sprawy, które są dla nich ważne. Nasze produkty, stworzone z wykorzystaniem najwyższej jakości materiałów przez wysoko wykwalifikowanych inżynierów, łączą w sobie najnowsze innowacje technologiczne, opracowane pod kątem łatwości obsługi i wydajności, a tym samym oszczędności czasu.

Dysponujemy ośrodkami badawczo-rozwojowymi na wszystkich pięciu kontynentach. Ich jedynym zadaniem jest tworzenie rozwiązań, które pozwolą naszym klientom zaoszczędzić cenny czas. Właśnie dlatego 4% naszych obrotów inwestujemy w innowacje.

Zerowy dystans do klientów

Dzięki naszej strategii „zerowego dystansu” jesteśmy w stanie ciągle oferować naszym klientom produkty, które są dla nich pomocą w spełnianiu zmieniających się potrzeb w zakresie życia codziennego. Ta filozofia umożliwia nam nieustanne rozwijanie naszego asortymentu produktów, przy zapewnieniu dostosowania do zmiennego rytmu nowoczesnego życia domowego.

Polski oddział firmy Haier odpowiada za sprzedaż urządzeń i marketing marki Haier w Polsce oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Marka Haier jest obecna na rynku europejskim już od ponad 10 lat. W Polsce oddział firmy Haier został oficjalnie otwarty w 2012 r. Od tego czasu spółka odnotowała dynamiczny wzrost. Polska jest szczególnym miejscem dla marki, stanowi bowiem strategiczną lokalizację do ekspansji na rynki Europy Środkowo-Wschodniej.

Haier w Polsce oferuje szeroką gamę produktów, w szczególności w kategorii chłodnictwa, która obejmuje chłodziarki, chłodziarko-zamrażarki (typu combi, multidoor, side by side), zamrażarki, chłodziarki do wina. Ponadto Haier oferuje produkty z kategorii pralnictwa (pralki, pralko-suszarki, suszarki).

W trosce o komfort i bezpieczeństwo konsumentów, Haier w Polsce posiada oficjalną sieć serwisową w całym kraju.

Główne cechy, jakie wyróżniają produkty Haier to design, jakość, innowacyjne rozwiązania i zaawansowanie techniczne.

Candy Hoover Polska Sp. z o. o.

Al. Jerozolimskie 181B

02-222 Warszawa

Nowa ustawa o prawach konsumenta wprowadziła szereg obowiązków informacyjnych. Dotyczą one nie tylko samego sprzedawcy oraz zasad prowadzenia sprzedaży (regulaminu sprzedaży), ale także produktu. Okazuje się, że spora część sprzedawców mimo upływu już blisko dwóch miesięcy od dnia wejścia w życie nowej ustawy o prawach konsumenta nadal nie dostosowała opisów produktów do nowej ustawy o prawach konsumenta. W niniejszym wpisie wskażemy te obowiązki.

Moment i sposób podania informacji

Zasadą jest, że informacje powinny być podane przed zawarciem umowy. Dotyczy to zarówno sklepów stacjonarnych, jak i internetowych. Oznacza to, że informacje te powinny być podane konsumentowi najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową.

Informacje powinny być podane w sposób jasny, zrozumiały i niewprowadzający w błąd informacji oraz w języku polskim.

Pamiętajmy także, że ciężar dowodu spełnienia obowiązków informacyjnych leży po stronie sprzedawcy, więc to szczególnie jemu powinno zależeć na takim przekazaniu informacji, które później pozwoli mu to w łatwy sposób wykazać. W przypadku sklepu internetowego warto zatem szczególnie zadbać o wyczerpujący opis produktu na stronie produktowej. Dodatkowo warto te informacje przesłać także w wiadomości mailowej, którą otrzymuje klient po złożeniu zamówienia.

Dodatkowo w przypadku sprzedaży poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość (np. sklep internetowy) informacje należy podać także na trwałym nośniku najpóźniej w chwili dostarczenia produktu lub przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Tutaj nie powinno to jednak nastręczać większych trudności sprzedawcom, gdyż większość wymaganych informacji będzie podana w wiadomości po złożeniu zamówienia albo na samym produkcie, jego opakowaniu lub dołączonej do niego ulotce.

Informacje o produkcie, które musi podać sprzedawca

Nowa ustawa o prawach konsumenta wymaga od sprzedawcy podania konsumentowi informacji, które podajemy poniżej. W sumie naliczyliśmy ich 10, aczkolwiek zakres ten może się nieznacznie różnić w zależności od konkretnego produktu. Inny zakres będzie bowiem w przypadku sprzedaży rzeczy ruchomej (np. obuwia), a inny w przypadku sprzedaży usługi, czy też treści cyfrowych. Podstawowe informacje będą jednak dotyczyć większości sprzedawanych produktów.

Wymogi informacyjne zawarte w samej ustawie o prawach konsumenta – sprzedawca musi poinformować o:

  1. głównych cechach świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z konsumentem;
  2. łącznej cenie lub wynagrodzeniu za świadczenie wraz z podatkami, a gdy charakter przedmiotu świadczenia nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie ich wysokości – sposobie, w jaki będą one obliczane, a także opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia; w razie zawarcia umowy na czas nieoznaczony lub umowy obejmującej prenumeratę przedsiębiorca ma obowiązek podania łącznej ceny lub wynagrodzenia obejmującego wszystkie płatności za okres rozliczeniowy, a gdy umowa przewiduje stałą stawkę – także łącznych miesięcznych płatności;
  3. sposobie i terminie spełnienia świadczenia przez przedsiębiorcę;
  4. istnieniu i treści gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposobie ich realizacji;
  5. czasie trwania umowy lub o sposobie i przesłankach wypowiedzenia umowy – jeżeli umowa jest zawarta na czas nieoznaczony lub jeżeli ma ulegać automatycznemu przedłużeniu;
  6. minimalnym czasie trwania zobowiązań konsumenta wynikających z umowy;
  7. funkcjonalności treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony;
  8. mających znaczenie interoperacyjnościach treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem, o których przedsiębiorca wie lub powinien wiedzieć.

Wymogi informacyjne zawarte Kodeksie cywilnym, a wprowadzone przez ustawę o prawach konsumenta:

  • sprzedawca obowiązany jest przed zawarciem umowy udzielić kupującemu potrzebnych wyjaśnień o stosunkach prawnych i faktycznych dotyczących rzeczy.
  • sprzedawca jest obowiązany udzielić konsumentowi przed zawarciem umowy jasnych, zrozumiałych i niewprowadzających w błąd informacji w języku polskim, wystarczających do prawidłowego i pełnego korzystania z rzeczy sprzedanej. W szczególności należy podać:
    • rodzaj rzeczy,
    • określenie jej producenta lub importera,
    • znak bezpieczeństwa i znak zgodności wymagane przez odrębne przepisy,
    • informacje o dopuszczeniu do obrotu w Rzeczypospolitej Polskiej oraz,
    • stosownie do rodzaju rzeczy, określenie jego energochłonności, a także
    • inne dane wskazane w odrębnych przepisach.
  • Jeżeli rzecz jest sprzedawana w opakowaniu jednostkowym lub w zestawie, informacje, o których mowa w pkt. 2 powyżej, powinny znajdować się na rzeczy sprzedanej lub być z nią trwale połączone. W pozostałych przypadkach sprzedawca jest obowiązany umieścić w miejscu sprzedaży informację, która może być ograniczona do rodzaju rzeczy, jej głównej cechy użytkowej oraz wskazania producenta lub importera rzeczy.

    Ważne! W przypadku jednak sklepu internetowego niezbędne będzie podanie tych informacji np. na stronie produktu, gdyż tylko w ten sposób będzie można spełnić wymóg podania tych informacji przed zawarciem umowy.

    Wszystkie te obowiązki informacyjne zostały wprowadzone nową ustawą o prawach konsumenta. Część została zawarta w samej ustawie o prawach konsumenta, a część została wprowadzona przez nią do Kodeksu cywilnego.

    Podsumowanie

    Powyżej wskazaliśmy 10 najważniejszych obowiązków informacyjnych dotyczących produktu. Są to tylko obowiązki wprowadzone nową ustawą o prawach konsumenta. Sam zakres informacji może nie budzić większych emocji, aczkolwiek szczególnie w przypadku sprzedawców internetowych może on wymagać od nich sporo pracy związanej z dostosowaniem opisów produktów.

    Nie są to oczywiście wszystkie obowiązki informacyjne dotyczące produktu, przepisy szczególne mogą w tym zakresie nakładać dodatkowe obowiązki informacyjne. Wymogi wskazane w nowej ustawie o prawach konsumenta są jednak o tyle istotne, że dotyczą one w zasadzie wszystkich sprzedawców kierujących swoja sprzedaż do konsumentów i to zarówno sprzedawców stacjonarnych, jak i internetowych.

    5. 00 avg. rating (98% score) - 4 votes

    Zamrażarki – znajdź model dla siebie

    Jeśli kochasz gotować, to na pewno wiesz jak ważne i przydatne są zamrażarki. Mrożenie to z całą pewnością najskuteczniejszy sposób na przedłużenie przydatności pokarmów, przy jednoczesnym zachowaniu cech smakowo-zapachowych. Producenci zadbali o różnorodność gabarytową zamrażarek, dzięki czemu znajdziesz model idealny dla siebie.

    Dostępne rodzaje zamrażarek

    Ogromna ilość dostępnych na rynku zamrażarek powoduje, że wybór tej najlepszej wcale nie jest prosty. Urządzenie AGD powinno służyć przez lata, dlatego warto byś przeanalizował przed zakupem wszystkie „za” i „przeciw”. Najprostszym rozwiązaniem jest nabycie lodówki wraz z zamrażarką. Jednak jeśli Twój metraż mieszkania czy domu pozwala na ustawienie dodatkowego sprzętu, warto wybrać zamrażarkę wolnostojącą. Dostępne na rynku są modele małe i duże, pionowe (zamrażarka szufladowa) i poziome (zamrażarki skrzyniowe).

    Pojemność l– to ona jest najważniejszym czynnikiem, który często przesądza o wyborze zamrażarki wolnostojącej. Musisz pamiętać, że zbyt duże urządzenie, które nie będzie w pełni wykorzystane, to większe wydatki na energię (klasa energetyczna zamrażarki określa, jak wiele prądu będzie ona pobierać). Optymalny dobór zależy od tego, czy należysz do osób, które gromadzą duże zapasy czy niewielkie. Na jaki wybór zamrażarki postawić? Jeśli kupujesz dużo żywności, to standardowa pojemność na osobę powinna wynosić 100–130 litrów. W innym przypadku wystarczy 50–80 litrów.

    Każda zamrażarka wolnostojąca ma określoną zdolność mrożenia. To podstawowy parametr, który określa jaką maksymalną wagę produktów sprzęt jest w stanie zamrozić w ciągu 24 godzin. Cecha ta waha się od 2 do 18 kg na dobę. W ten sposób możesz porównać wydajność zamrażarki. Opinie, które parametry są najlepsze, zależą od użytkowników i ich potrzeb. Jeżeli istotny jest dla Ciebie czas zamrażania i potrzebujesz AGD, które ma dużą moc i większe możliwości — koniecznie zwróć uwagę na wysokie wskaźniki.

    Jakie korzyści daje zamrażarka?

    Zdarzyło Ci się wyrzucić żywność, bo nie było już miejsca w zamrażarce? Nawet mała zamrażarka da Ci tyle dodatkowej przestrzeni, że ten problem więcej się nie pojawi. A może masz własną działkę i ogródek? Gdy sam uprawiasz owoce i warzywa, wiesz, że są ekologiczne i zdrowe dla Twojej rodziny. Szybka zdolność mrożenia urządzenia spowoduje, że wyprodukowana przez Ciebie żywność zachowa w swoje wartości odżywcze.

    Zamrażarki wolnostojące to doskonały wybór również wtedy, gdy nie lubisz zbyt częstych zakupów. Możesz zamrozić pieczywo, masło, a nawet ser. Zyskujesz czas, który możesz przeznaczyć np. na hobby. Rozwój branży spowodował, że dziś zamrażarka wygląda estetycznie i świetnie komponuje się z kuchennymi meblami. Urządzenia dostępne są w różnych rozmiarach i kolorach białym, grafitowym, czarnym. Dzięki temu bez problemu dopasujesz urządzenie do designu swojej kuchni lub spiżarni.

    Zamrażarki – ważne cechy

    Zakup zamrażarki nie musi być trudny. Wystarczy, że weźmiesz pod uwagę kilka czynników. Oprócz wyglądu, pojemności i zdolności mrożenia, warto przyjrzeć się jeszcze takiemu wskaźnikowi jak klasa zamrażarki. To gwiazdki, które znajdziesz przy opisie urządzenia. Każda gwiazdka odpowiada kolejnym -6°C chłodzenia. Im ich więcej, tym dłużej możesz przechowywać produkty, nawet powyżej roku.

    Wybierając zamrażarkę, zwróć uwagę również na poziom hałasu, który generuje. Choć producenci systematycznie go obniżają, to nadal pozostaje odczuwalny. Dzisiejsza zamrażarka standardowo wytwarza poziom hałasu w granicach 40 dB. Aby zapobiec czasochłonnego rozmrażania, wybierz zamrażarkę wyposażoną w technologię bezszronowa (No frost). Funkcja ta pozwala na ograniczenie osadzania się w urządzeniu lodu, a tym samym kłopotliwego pozbywania się go.

    Najpopularniejsi producenci zamrażarek

    Obecnie rynek AGD oferuje nowoczesne i wyposażone w wiele dodatkowych funkcji zamrażarki. Ceny wahają się od kilkuset do kilku tysięcy złotych. Nie brakuje wśród producentów znanych i lubianych marek. Bez problemu kupisz zamrażarki Whirlpool z dużą ilością półek w jednej pionowej komorze lub modele skrzyniowe.

    Zamrażarki Liebherr według producenta wyróżniają się przestronnością oraz optymalnym zużyciem energii, a dodatkowo intuicyjną obsługą. To ważne cechy, bo urządzenie nie tylko ma być skuteczne i szybko mrozić, ale też pozostawać niezawodne przez wiele lat.

    W sklepach stacjonarnych i internetowych znajdziesz również zamrażarki Electrolux. Dodatkowo w ofercie dostępne są oprócz podstawowych modeli urządzenia do zabudowy pełnowymiarowe i podblatowe, które umożliwiają wiele konfiguracji dostosowanych do Twoich wymagań i gustu.

    Dobierzesz odpowiedni model do swojej kuchni, domku na działce czy garażu w kategorii zamrażarki Beko. Pod szyldem marki znajdziesz zamrażarki mieszczące niemal 300 l, ale też kompaktowe do 85 l. Wszystkie cechuje świetna jakość wykonania produktów i gwarancja użytkowania.

    Sprawdź oferty podobnych produktów do Zamrażarek w serwisie Skąpiec

    Zamrażarki do zabudowy | Lodówki do zabudowy | Lodówki | Chłodziarki do wina

    Porównaj produkty popularnych producentów z kategorii Zamrażarki

    Zamrażarki Whirlpool | Zamrażarki Electrolux | Zamrażarki Beko | Zamrażarki Liebherr | Zamrażarki Amica | Zamrażarki Samsung

    Najczęściej segmentowane produkty w kategorii Zamrażarki

    Zamrażarki skrzyniowe | Zamrażarki skrzyniowe a+++ | Zamrażarki szufladowe | Zamrażarki szufladowe no frost | Zamrażarki szufladowe a+++ | Zamrażarki no frost | Zamrażarki a+++

    Sprawdź popularne rankingi produktów z kategorii Zamrażarki

    Ranking zamrażarek skrzyniowych | Ranking zamrażarek skrzyniowych A+++ | Ranking zamrażarek szufladowych | Ranking zamrażarek szufladowych no frost | Ranking zamrażarek szufladowych A+++ | Ranking zamrażarek no frost | Ranking zamrażarek A+++

    Sprawdź również popularne modele produktów z kategorii Zamrażarki w serwisie Skąpiec!

    Zamrażarka Whirlpool W55ZM 111 W | Zamrażarka Amica FZ208. 3AA | Zamrażarka Samsung RZ32M7535B1 Twin | Zamrażarka Whirlpool UW8F2YWBIF

    Pakiet informacyjny o produkcie Haier Hbm315wh1

    Bezpośredni link do pobrania Pakiet informacyjny o produkcie Haier Hbm315wh1

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Pakiet informacyjny o produkcie Haier Hbm315wh1