Podręcznik planowania, instalacji i serwisu Ge Ajcq08acb

Podręcznik planowania, instalacji i serwisu Ge Ajcq08acb to dokument oferujący zaawansowane wsparcie dla techników instalujących i serwisujących systemy HVAC Ge. Zawiera instrukcje instalacyjne i serwisowe dla różnych modeli sterowników, w tym sterowniki Ajcq08acb. Podręcznik zawiera także informacje o konserwacji, kontroli jakości i bezpieczeństwie. Ponadto, zawiera wskazówki dotyczące wyboru odpowiednich materiałów i narzędzi oraz instrukcje dotyczące konfigurowania i uruchamiania systemu. Dokument zawiera również informacje na temat instalacji i obsługi systemu, w tym instrukcje dotyczące konfigurowania i uruchamiania systemu.

Ostatnia aktualizacja: Podręcznik planowania, instalacji i serwisu Ge Ajcq08acb

Przed skontaktowaniem się z firmą Epson

Jeżeli urządzenie firmy Epson nie działa poprawnie i nie można rozwiązać problemu korzystając z informacji dotyczących rozwiązywania problemów podanych w dokumentacji urządzenia, skontaktuj się z pomocą techniczną firmy Epson, aby uzyskać pomoc. Jeśli na liście nie ma działu pomocy technicznej firmy Epson w wymaganym rejonie, skontaktuj się ze sprzedawcą, od którego urządzenie zostało kupione.

Aby usprawnić proces udzielania pomocy, należy przygotować i przekazać do działu pomocy technicznej firmy Epson następujące informacje:

Numer seryjny urządzenia
(Etykieta z numerem seryjnym znajduje się zazwyczaj z tyłu urządzenia. )

Model urządzenia

Wersja oprogramowania urządzenia
(Kliknij przycisk About, Version Info lub podobny w oprogramowaniu urządzenia. )

Marka i model komputera

Nazwa i wersja systemu operacyjnego komputera

Nazwy i wersje aplikacji używanych zazwyczaj z urządzeniem

Pomoc dla użytkowników w Ameryce Północnej

Firma Epson udostępnia podane poniżej metody pomocy technicznej.

Pomoc przez Internet

Odwiedź witrynę sieci Web firmy Epson pod adresem http://epson. com/support i wybierz swój produkt, aby wyświetlić rozwiązania najbardziej popularnych problemów. Możliwe jest pobranie sterowników, dokumentacji, listy często zadawanych pytań oraz poradników dotyczących rozwiązywania problemów lub wysłanie wiadomości e-mail z pytaniem do firmy Epson.

Rozmowa z przedstawicielem pomocy technicznej

Numer telefonu: (562) 276‐1300 (Stany Zjednoczone) lub (905) 709-9475 (Kanada), od 06:00 do 18:00 czasu pacyficznego, od poniedziałku do piątku. Dni i godziny dostępności pomocy technicznej mogą ulec zmianie bez powiadomienia. Mogą zostać naliczone opłaty za połączenie międzymiastowe lub międzynarodowe.

Przed skontaktowaniem się z pomocą techniczną firmy Epson należy przygotować następujące informacje:

Nazwa produktu

Numer seryjny urządzenia

Datę i dowód zakupu (np. paragon ze sklepu).

Konfiguracja komputera

Opis problemu

Uwaga:

Aby uzyskać pomoc dotyczącą używania innego programu w posiadanym systemie w dokumentacji danego programu, znajdź informacje o pomocy technicznej.

Materiały eksploatacyjne i akcesoria

Pojemniki z tuszem Epson, kasty z taśmą, papier i akcesoria można kupić u autoryzowanego sprzedawcy firmy Epson. Aby znaleźć najbliższego sprzedawcę, zadzwoń pod numer 800-GO-EPSON (800-463-7766). Zakupu można także dokonać na stronie internetowej: http://www. com (w Stanach Zjednoczonych) lub http://www. ca (w Kanadzie).

Pomoc dla użytkowników w Ameryce Południowej

Elektroniczne obsługa klienta jest dostępna 24 godziny na dobę na następujących witrynach internetowych:

Aby połączyć się z przedstawicielem pomocy technicznej, zadzwoń pod jeden z poniższych numerów:

Argentyna

(54 11) 5167-0300

Brazylia

(55 11) 3956-6868

Chile

(56 2) 230-9500

Kolumbia

(571) 523-5000

Kostaryka

(50 6) 2210-9555, (800) 377-6627

Meksyk

(52 55) 1323-2052, 01-800-087-1080

Peru

(51 1) 418-0210

Wenezuela

(58 212) 240-1111

Kraj

Numer telefonu

Pomoc dla użytkowników w Europie

Dokument Gwarancji Europejskiej zawiera informacje dotyczące sposobu kontaktowania się z pomocą techniczną firmy EPSON.

Pomoc dla użytkowników w Tajwanie

Aby uzyskać informacje, pomoc i dostęp do usług:

Internet (http://www. tw)

Dostępne są informacje o specyfikacjach produktów, sterowniki do pobrania i możliwość zadawania pytań o produkty.

Zespół pomocy technicznej firmy Epson (Telefon: +0800212873)

Nasz zespół pomocy technicznej może pomóc przez telefon z następującymi problemami:

Pytania handlowe i informacje o produktach

Pytania i problemy związane z używaniem produktów

Pytania związane z usługami serwisowymi i gwarancją

Centrum usług serwisowych:

Numer faksu

Adres

02-23416969

02-23417070

No. 20, Beiping E. Rd., Zhongzheng Dist., Taipei City 100, Tajwan

02-27491234

02-27495955

1F., No. 16, Sec. 5, Nanjing E. Rd., Songshan Dist., Taipei City 105, Tajwan

02-32340688

02-32345299

No. 1, Ln. 359, Sec. 2, Zhongshan Rd., Zhonghe City, Taipei County 235, Tajwan

039-605007

039-600969

No. 342-1, Guangrong Rd., Luodong Township, Yilan County 265, Tajwan

038-312966

038-312977

No. 87, Guolian 2nd Rd., Hualien City, Hualien County 970, Tajwan

03-2810606

03-2810707

No. 413, Huannan Rd., Pingzhen City, Taoyuan County 324, Tajwan

03-5325077

03-5320092

1F., No. 9, Ln. 379, Sec. 1, Jingguo Rd., North Dist., Hsinchu City 300, Tajwan

04-23291388

04-23291338

3F., No. 510, Yingcai Rd., West Dist., Taichung City 403, Tajwan

04-23805000

04-23806000

No. 530, Sec. 4, Henan Rd., Nantun Dist., Taichung City 408, Tajwan

05-2784222

05-2784555

No. 463, Zhongxiao Rd., East Dist., Chiayi City 600, Tajwan

06-2221666

06-2112555

No. 141, Gongyuan N. Rd., North Dist., Tainan City 704, Tajwan

07-5520918

07-5540926

1F., No. 337, Minghua Rd., Gushan Dist., Kaohsiung City 804, Tajwan

07-3222445

07-3218085

No. 51, Shandong St., Sanmin Dist., Kaohsiung City 807, Tajwan

08-7344771

08-7344802

1F., No. 113, Shengli Rd., Pingtung City, Pingtung County 900, Tajwan

Pomoc dla użytkowników w Australii

Oddział Epson Australia pragnie zapewnić najwyższy poziom obsługi klienta. Poza dokumentacją produktu udostępniamy następujące źródła informacji:

Sprzedawca

Problemy mogą być często zidentyfikowane i rozwiązane przez sprzedawcę. Jest to pierwsza osoba, do której należy zwrócić się z problemem; często potrafi je szybko i łatwo rozwiązać oraz może udzielić porady dotyczącej następnej czynności, którą należy wykonać.

Adres internetowy http://www. au

Dostęp do stron internetowych oddziału Epson Australia. Warto od czasu do czasu odwiedzać tę stronę! Udostępnia ona obszar pobierania plików ze sterownikami, punkty kontaktowe firmy Epson, informacje o nowych produktach oraz pomoc techniczna za pośrednictwem poczty e-mail.

Pomoc techniczna Epson

Pomoc techniczna firmy Epson jest ostatnim środkiem zaradczym gwarantującym naszym klientom dostęp do porad. Operatorzy w pomocy technicznej mogą pomóc w instalacji, konfiguracji i używaniu produktów firmy Epson. Nasz zespół pomocy przedsprzedażowej może udostępnić dokumentację dotyczącą nowych produktów firmy Epson oraz poinformować, gdzie jest najbliższy punkt sprzedaży lub serwisu. Odpowiadamy na pytania różnego rodzaju

Numery telefonów do pomocy technicznej:

Telefon:

1300 361 054

Faks:

(02) 8899 3789

Zachęcamy do przygotowania wszystkich odpowiednich informacji przed wybraniem numeru. Im więcej informacji zostanie przygotowanych, tym szybciej pomożemy w rozwiązaniu problemu. Dane te obejmują dokumentację do produktu Epson, informacje o rodzaju komputera, systemie operacyjnym, aplikacjach i wszystkie inne, które uważasz za niezbędne.

Pomoc dla użytkowników w Singapurze

Źródła informacji, możliwości pomocy i usługi oferowane przez oddział Epson Singapur:

Internet (http://www. sg)

Dostępne są informacje o specyfikacji produktów, sterowniki do pobrania, często zadawane pytania (FAQ), możliwość zadawania pytań handlowych oraz pomoc techniczna przez e-mail.

Zespół pomocy technicznej firmy Epson (Telefon: (65) 6586 3111)Pomoc dla użytkowników w TajlandiiInternet (http://www. th)

Dostępne są informacje o specyfikacji produktów, sterowniki do pobrania, często zadawane pytania (FAQ) oraz możliwość wysłania wiadomości e-mail.

Pomoc techniczna Epson (Telefon: (66)2685-9899)

Udzielamy pomocy w następujących sprawach:

Pomoc dla użytkowników w Wietnamie

Pomoc techniczna Epson (przez telefon):

84-8-823-9239

Centrum serwisowe:

80 Truong Dinh Street, District 1, Ho Chi Min City
Wietnam

Pomoc dla użytkowników w IndonezjiInternet (http://www. id)

Informacje o specyfikacji produktów, sterowniki do pobrania

Często zadawane pytania (FAQ), pytania handlowe, pytania przez e-mail

Hotline firmy Epson

Pomoc techniczna

Telefon

(62) 21-572 4350

Faks

(62) 21-572 4357

Centrum serwisowe Epson

Dżakarta

Mangga Dua Mall 3rd floor No 3A/B
Jl. Arteri Mangga Dua,
Dżakarta

TelefonFaks: (62) 21-62301104

Bandung

Lippo Center, 8 piętro
Jl. Gatot Subroto nr 2
Bandung

Telefon/Faks: (62) 22-7303766

Surabaya

Hitech Mall lt IIB nr 12
Jl. Kusuma Bangsa 116 – 118
Surabaya

Telefon: (62) 31-5355035
Faks: (62) 31-5477837

Yogyakarta

Hotel Natour Garuda
Jl. Malioboro nr 60
Yogyakarta

Telefon: (62) 274-565478

Medan

Wisma HSBC 4. piętro
Jl. Diponegoro nr 11
Medan

TelefonFaks: (62) 61-4516173

Makassar

MTC Karebosi Lt. Ill Kav. P7-8
JI. Ahmad Yani nr 49
Makassar

Telefon: (62) 411-350147/411-350148

Pomoc dla użytkowników w Hong Kongu

Aby uzyskać pomoc techniczną oraz inne usługi posprzedażne użytkownik może się skontaktować z firmą Epson Hong Kong Limited.

Witryna domowa

Firma Epson Hong Kong uruchomiła lokalną stronę główną, dostępną po chińsku i po angielsku, na której udostępniono użytkownikom następujące informacje:

Informacje o urządzeniu

Odpowiedzi na często zadawane pytania (FAQ)

Najnowsze wersje sterowników do produktów Epson

Użytkownicy mogą wejść na naszą witrynę internetową pod adresem:

Gorąca linia pomocy technicznej

Można się również skontaktować z pracownikami pomocy technicznej pod następującymi numerami telefonu i faksu:

(852) 2827-8911

(852) 2827-4383

Pomoc dla użytkowników w MalezjiInternet (http://www. my)Epson Trading (M) Sdn. Bhd.

Centrala.

603-56288288

603-56288388/399

Pomoc techniczna Epson

Pytania handlowe i informacje o produktach (linia informacyjna)

Pytania dotyczące napraw serwisowych i gwarancji, używania produktu oraz pomoc techniczna

Pomoc dla użytkowników w IndiachInternet (http://www. in)Główne biuro oddziału Epson Indie - Bangalore

080-30515000

30515005

Regionalne biura oddziału Epson Indie:

Lokalizacja

Mumbai

022-28261515 /16/17

022-28257287

Delhi

011-30615000

011-30615005

Chennai

044-30277500

044-30277575

Kalkuta

033-22831589 / 90

033-22831591

Hyderabad

040-66331738/ 39

040-66328633

Cochin

0484-2357950

0484-2357950

Coimbatore

0422-2380002

N/D

Pune

020-30286000 /30286001/30286002

020-30286000

Ahmedabad

079-26407176 / 77

079-26407347

Linia pomocy

Usługi, informacje o produktach oraz zamawianie kaset: 18004250011 (9:00 - 21:00) — numer bezpłatny.

Usługi (użytkownicy CDMA i telefonów komórkowych): 3900 1600 (9:00 - 18:00) — należy poprzedzić lokalnym kodem STD

Pomoc dla użytkowników na Filipinach

Pomoc techniczna i inne usługi posprzedażne dla użytkowników są możliwe po skontaktowaniu się z firmą Epson Philippines Corporation pod podanymi numerami telefonu i faksu oraz pod podanym adresem e-mail:

Centrala:

(63-2) 706 2609

(63-2) 706 2665

Bezpośrednie połączenie z biurem obsługi klienta:

(63-2) 706 2625

E-mail:

epchelpdesk@epc. ph

Dostępne są informacje o specyfikacji produktów, sterowniki do pobrania, często zadawane pytania (FAQ) oraz możliwość zadawania pytania w wiadomościach e-mail.

Numer bezpłatny 1800-1069-EPSON(37766)

Program korzyści

Korzyści ze współpracy z ASTOR to nie tylko zakupione produkty. U nas każdy klient wybiera, jaką wartość dodaną otrzymuje po zakupie. Pamiętaj, że Zyskujesz z ASTOR zawsze, bez odwołania.

Wybierz korzyść dla siebie

Korzystanie z przycisków drukarki

Informacje na temat używania przycisków drukarki można znaleźć w broszurze.

W systemie Windows

Uwaga:

W zależności od regionu pojemnik z czarnym tuszem może być dostępny w dwóch rozmiarach. Jeśli zainstalowane zostaną dwa pojemniki z czarnym tuszem o różnych rozmiarach, poziomy tuszu w programie Status Monitor mogą nie wskazywać dokładnie szybkości, z jaką zużywany jest czarny tusz. Poziomy tuszu wyświetlane w programie Status Monitor oferują wskazanie przybliżone.

Należy zwrócić uwagę, że do działania drukarki wymagane są dwa pojemniki z czarnym tuszem. Nie można kontynuować drukowania, gdy jeden z pojemników z czarnym tuszem wyczerpie się lub zostanie wyjęty nawet wtedy, gdy drugi wciąż będzie zawierał tusz.

Firma Epson nie gwarantuje jakości lub niezawodności nieoryginalnego tuszu. Jeśli zostaną zainstalowane nieoryginalne pojemniki z tuszem, stan pojemnika z tuszem może nie być wyświetlany.

Gdy w pojemniku znajduje się mało tuszu, automatycznie pojawia się okno ostrzeżenia Low Ink Reminder (Ostrzeżenie o niskim poziomie tuszu). W tym oknie można sprawdzić stan pojemnika z tuszem. Aby okno to nie było wyświetlane, otwórz sterownik drukarki a następnie kliknij kartę Maintenance (Konserwacja), Speed & Progress (Szybkość i postęp) i Monitoring Preferences (Preferencje monitorowania). W oknie Monitoring Preferences (Preferencje monitorowania) wyczyść pole wyboru Enable Low Ink Reminder (Włącz ostrzeżenie o niskim poziomie tuszu).

Aby sprawdzić stan pojemnika z tuszem, wykonaj jedną z następujących czynności:

Kliknij dwukrotnie ikonę skrótu drukarki na taskbar (pasek zadań) systemu Windows. Aby dodać ikonę skrótu do taskbar (pasek zadań), zapoznaj się z sekcją:
Patrz Za pomocą ikony skrótu na taskbar (pasek zadań)

Otwórz sterownik drukarki, kliknij kartę Maintenance (Konserwacja), a następnie kliknij przycisk EPSON Status Monitor 3. Zostanie wyświetlona grafika ze stanem pojemnika z tuszem.

Jeśli któryś z zainstalowanych w drukarce pojemników z tuszem jest uszkodzony, niezgodny z modelem drukarki lub nieprawidłowo zainstalowany, program EPSON Status Monitor 3 nie będzie w stanie wyświetlić dokładnego stanu pojemnika z tuszem. Wskazane przez program EPSON Status Monitor 3 pojemniki z tuszem należy wymienić lub zainstalować ponownie.

Po rozpoczęciu zadania drukowania automatycznie wyświetlany jest wskaźnik postępu. Kliknij przycisk Check Ink Levels (Sprawdź poziom tuszu) w oknie wskaźnika postępu, aby wyświetlić poziom tuszu w sposób przedstawiony poniżej. com/onlineguides/pl/bx310tx510/html/images/ca7830312h. gif"/>

W systemie Mac OS X

Uwaga dla użytkowników systemu Mac OS X 10. 5

Gdy w pojemniku znajduje się mało tuszu, automatycznie pojawia się okno ostrzeżenia Low Ink Reminder (Ostrzeżenie o niskim poziomie tuszu). Jeżeli nie chcesz wyświetlać tego okna, wybierz menu Preferences (Preferencje) z menu Application (Zastosowanie), gdy zostanie wyświetlone okno Low Ink Reminder (Ostrzeżenie o niskim poziomie tuszu), a następnie odznacz pole wyboru Enable Low Ink Reminder (Ostrzeżenie o niskim poziomie tuszu).

Stan pojemnika z tuszem można sprawdzić, korzystając z programu EPSON StatusMonitor. Wykonaj poniższe kroki.

Przejdź do okna dialogowego EPSON Printer Utility3.

Kliknij przycisk EPSON StatusMonitor. Zostanie wyświetlone okno programu EPSON StatusMonitor. com/onlineguides/pl/bx310tx510/html/images/ca7830313h. gif"/>

Wyświetlony zostanie stan pojemnika z tuszem na moment pierwszego włączenia programu EPSON StatusMonitor. Aby zaktualizować informację o poziomie tuszu, należy kliknąć przycisk Update (Aktualizuj).

Jeśli któryś z zainstalowanych w drukarce pojemników z tuszem jest uszkodzony, niezgodny z modelem drukarki lub nieprawidłowo zainstalowany, program EPSON StatusMonitor nie będzie w stanie wyświetlić dokładnego stanu pojemnika z tuszem. Pojemniki z tuszem wskazane przez program EPSON StatusMonitor należy wymienić lub zainstalować ponownie.

Po rozpoczęciu zadania drukowania automatycznie wyświetlane jest okno monitora drukarki.

Podręcznik planowania, instalacji i serwisu Ge Ajcq08acb

Bezpośredni link do pobrania Podręcznik planowania, instalacji i serwisu Ge Ajcq08acb

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Podręcznik planowania, instalacji i serwisu Ge Ajcq08acb